قدم اول: لبه های مثلث را بسازید
[aparat id=”kUF81″]
اولین قدم ساخت مکعبی است که اساس کل انیمیشن خواهد بود.
یک کامپ جدید ایجاد کنید (1920 × 1080 ، 30fps ، مدت زمان 600 فریم) و نام آن را “مثلث پنروز” بگذارید.
به Layer> New> Shape Layer بروید و با استفاده از دکمه add ، یک مستطیل )Rectangle ( و یک Fill اضافه کنید.
در تنظیمات Rectangle Path ، اندازه را به 450 تغییر دهید.
می توانید رنگ را به هر آنچه دوست دارید تغییر دهید.
نام لایه را به “طرف 1” تغییر دهید و آن را به یک لایه سه بعدی تبدیل کنید.
طرف 1 را دو بار کپی کنید تا دو لایه، شکل دیگر داشته باشید (“طرف 2” و “طرف 3”).
رنگ را در دو طرف جدید تغییر دهید تا همه آنها از یکدیگر متفاوت باشند.
در سمت 2 ، از ابزار Anchor Point (Y) استفاده کنید تا نقطه لنگر را تا انتهای لایه منتقل کنید.
با نگه داشتن Ctrl آن را به لبه ها بکشید. لطفا توجه داشته باشید که برای تغییر لنگر از وسط شکل لنگر انجام بدید نه از محور ها.
X Orientation را به 90 درجه تغییر دهید.
در سمت 3 ، از ابزار Anchor Point (Y) استفاده کنید تا نقطه لنگر را به سمت راست لایه منتقل کنید.
جهت گیری Y را به 90 درجه تغییر دهید.