rangrazsup@gmail.com

09155989221

  • سبد خریدتان خالی است.

ایجاد پیکان های سفارشی استایل خطی

با ایجاد و استفاده از نوک پیکان های سفارشی خود برای افزودن عناصر هیجان انگیز به گرافیک های خطی با چند کلیک*، پتانسیل کامل ضربه ها را در ایلاستریتور باز کنید!

Arrowheads در ایلاستریتور ابزاری خارق‌العاده است که تغییر ظاهر گرافیک خود را بسیار آسان می‌کند و خطوط ساده را با چند کلیک به عناصر تزئینی یا حتی تصویری هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند! اما بیایید صادق باشیم، پیکان های پیش فرض موجود در ایلاستریتور بد هستند! اما حدس بزنید چی؟! شما می توانید نوک پیکان های سفارشی خود را ایجاد کنید، که به هر حال نیازی نیست که مانند فلش به نظر برسند!

من Evgeniya Righini-Brand هستم و به عنوان یک طراح گرافیک همیشه به دنبال راه هایی هستم که کارهای فنی یا تکراری را کم زحمت و سرگرم کننده تر کنم. بنابراین ایجاد نوک پیکان های سفارشی یک تغییر اساسی برای من و جریان کار طراحی من بوده است و من بسیار هیجان زده هستم که این فرصت پنهان را با شما به اشتراک بگذارم تا شما نیز بتوانید پتانسیل کامل گزینه های Stroke را در ایلاستریتور باز کنید!

ایجاد و استفاده از سرپیکان‌های سفارشی، فرصت‌های جدیدی را برای استایل‌سازی سریع هر نوع طرح خطی از جمله حروف، تصاویر تک خط، قاب‌های گرافیکی و تقسیم‌کننده‌ها و حتی لوگوها و الگوها باز می‌کند – اساساً هر اثر هنری برداری (vector) که حاوی مسیرهای باز است را می‌توان با استفاده از سر پیکان سفارشی کرد. !

در این کلاس همه چیزهایی را که باید بدانید تا بتوانید:

  • نوک پیکان های خود را با عملکرد مناسب ایجاد کنید.

  • هنگام استفاده از آنها در کار خود بیشترین بهره را از آنها ببرید.

  • نوک پیکان ها و مجموعه های نوک پیکان خود را مدیریت کنید.

  • این کلاس برای طراحان گرافیک، تصویرگران، طراحان الگو و هرکس دیگری است که دوست دارد گرافیک خطی را در کار خود تجربه کند و دانش اولیه ایلاستریتور را دارد (عمدتاً در مورد استفاده از ابزارهای Pen & Shape.

در صورت نیاز به یادگیری اصول اولیه، در بررسی کلاس پترن های انتزاعی شیک در ایلاستریتور تردید نکنید).

استفاده از نوک پیکان یک راه فوق العاده سرگرم کننده، سریع و آسان برای اضافه کردن یک لمس اضافی به گرافیک شما است.

به من در این کلاس بپیوندید، و بیایید چیزی عالی بسازیم!

درباره مدرس

ثبت‌نام نشده
یا 10,000 تومان

دوره شامل

  • 14 درس‌ها

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *