rangrazsup@gmail.com

09155989221

  • سبد خریدتان خالی است.

من Evgeniya Righini-Brand هستم، یک طراح گرافیک در Attitude Creative، و بیشتر کارهای من در ایلاستریتور ایجاد شده است و دارای عناصر هندسی یا بر اساس شبکه های هندسی است.

من چندین کلاس خلاقانه را اینجا در Skillshare تدریس می‌کنم، از جمله یک کلاس عمیق و پرطرفدار برای تسلط بر ابزارها و تکنیک‌های ایلاستریتور ایجاد طرح های مبتنی بر شبکه هندسی، و همیشه در حال آزمایش و دنبال راه‌هایی برای کارآمدتر و سرگرم‌کننده‌تر کردن گردش کار ایلاستریتور هستم.
در این کلاس، من مشتاق هستم که نکات و ترفندهای فنی مورد علاقه خود را برای کار هوشمندانه و استفاده از تنظیمات، ابزارها و عملکردهای اغلب نادیده گرفته شده و کم استفاده در ایلاستریتور را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید طرح های هندسی را سریع تر، آسان تر و راحت تر ایجاد کنید.

با دقت بیشتر – و در نهایت زمان کمتری را صرف کارهای فنی خسته کننده کنید و زمان بیشتری برای بازی خلاقانه داشته باشید!

این کلاس به طور ویژه برای طراحان گرافیک، تصویرگرها و طراحان الگو (pattern) ایجاد شده است، کسانی که به دنبال ایجاد آثار هندسی یا شبکه ای در ایلاستریتور و به دنبال راه هایی برای ساده کردن گردش کار ایلاستریتور و صرف زمان کمتر برای انجام کارهای تکراری و به دست آوردن چیزها هستند.

این کلاس برای کاربران ایلاستریتور متوسط ​​و پیشرفته است که به استفاده از ابزارهای طراحی اصلی ایلاستریتور، ابزارهای Shape و Appearance Attributes مسلط هستند و با کار با گریدها و راهنماهای سفارشی آشنا هستند.

این کلاس هم برای خلاقان انفرادی طراحی شده است و هم برای کسانی از شما که در یک تیم خلاق کار می کنید و می خواهید با ایجاد یک چارچوب مشترک، با استفاده از یک رویکرد ثابت و به اشتراک گذاری دارایی های پروژه، بتوانید با همکاران به شیوه ای یکپارچه تر همکاری کنید.

آنچه در این کلاس یاد خواهید گرفت:

  • نکات گردش کار من برای کار سریعتر و ایجاد کار منسجم؛

  • چگونه از گزینه‌های Snapping و راهنمای هوشمند ایلاستریتور استفاده کنیم.

  • نحوه راه اندازی خط کش ها برای داشتن یک سیستم مختصات آسان برای استفاده.

  • نحوه ایجاد الگوهای سند (document templates) و چند ایده برای اینکه چه نوع الگوهایی را می توانید ایجاد کنید و چه چیزی را در آنها بگنجانید.

  • چگونه هوشمندانه کار کنید و ترکیبات خود را با تکرار عناصر با ابزار Transformation بسازید.

  • چگونه می توان از Live Corners برای ایجاد اشکال سفارشی جدید بیشترین استفاده را کرد.

  • چگونه می توان به راحتی و با دقت شکل ها و مسیرها را برش داد و آنها را به هم متصل کرد بدون اینکه چیزی به چشم بیفتد.

  • نحوه استفاده از سبک های گرافیکی برای ایجاد سریع یک ظاهر طراحی ثابت.

  • و چگونه می توانید گردش کار خود را با ایجاد و استفاده مجدد از دارایی های گرافیکی به عنوان نمادها بهینه کنید.

نمی‌توانم منتظر بمانم تا نکات و ترفندهای ویژه‌ام را با شما به اشتراک بگذارم که در هنگام ایجاد طرح‌های هندسی تفاوت زیادی در روند کار طراحی من ایجاد کرد!

درباره مدرس

ثبت‌نام نشده
یا 10,000 تومان

دوره شامل

  • 11 درس‌ها

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *